مشخصات هدلایت خوب


 هدلایت خوب چه مشخصاتی دارد؟

از انواع لامپ های خودروها لامپ هدلایت یا همان لامپ زنون است که از فلزات خاص و یا ترکیبی از گازها تشکیل شده است. چراغ هدلایت؛ سفید رنگ یا آبی کمرنگ است که این مزیت، رانندگی در شب را بسیار هیجان انگیز کرده است. مدل های زیادی از هدلایت در بازار وجود دارد که صاحبان خودرو بر اساس نیازشان اقدام به خرید می کنند. اما اگر نمی دانید که یک هدلایت خوب باید چه ویژگی و مشخصاتی داشته باشد، مقاله امروز ما را دنبال کنید.

مشخصات هدلایت خوب

در ابتدا باید عرض کنیم که هدف از تهیه و استفاده از هدلایت، افزایش نوردهی خصوصاً در شب هنگام است و یا بسیاری از افراد قصد استفاده از زیبایی این چراغ را دارند. در هر صورت شما عزیزان برای هر یک از این اهداف، باید از بهترین مشخصات هلایت بهره ببرید.

  *برای خرید یک هدلایت خوب ابتدا واحد لومن و میزان شدت نور منبع هدلایت را بررسی کنید. این عدد بر روی بسته بندی چراغ های هدلایت نوشته شده است.
 

  *از هدلایت با شدت نوردهی 15 هزار لومن استفاده نمایید که بسیار پرنورتر از یک لامپ معمولی تر است.
 

  *از مشخصات هدلایت خوب طول عمر آن است. بر روی این گونه لامپ ها عبارتی با عنوان life span درج شده است که بیانگر طول عمر طبیعی لامپ هدلایت خواهد بود. در نظر داشته باشید که عمر هدلایت به عواملی مانند رطوبت، دمای هوا و مشکلات احتمالی در سیم کشی خودرو بستگی دارد.
 

  *از هدلایت هایی استفاده کنید که دارای درایور هستند که می توانند برق ورودی خودروها را نسبت به نیاز هدلایت، بهینه کنند. از این رو می توان امیدوار بود که نوسانات برق تا حد امکان وجود نداشته باشد.
 

  *دقت کنید که هنگام خرید هدلایت می توانید انتخاب کنید که این لامپ در چند ضلع کارایی داشته باشد. هدلایت ها معمولاً در یک، دو و چهار ضلع نورده هستند. لذا هر چه تعداد ضلع ها بیشتر باشد، طبیعتاً نوردهی آن هم افزایش می یابد.

صاحبان خودرو در نظر داشته باشند که چیپ استفاده شده در هدلایت نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. لذا قبل از خرید باید به این موضوع نیز دقت شود. توصیه می کنیم که برای خرید یک هلایت مناسب حتماً از فروشگاه های مجاز اقدام کنید، چرا که وجود نمونه های تقلبی از هدلایت می تواند دردسر ساز شود.

برای کسب اطلاعات بیشتربا مشاورین ما تماس بگیرید.

طراحی سایت : ره وب

09128882740